7 Maj-Walking on Sunshine

Har nu skapat en egen kategori för dagens låt, så vill man ha massa musiktips kan man bara gå in där. Fast om ett tag då, för än så länge är det ju bara ett inlägg :) Men vissa dagar känner jag kanske för att jag vill lägga upp två olika, då gör jag det ;)
Frågan är ju bara om man ska lägga upp Spotify länk elr Youtube? Många har ju Spotify som läder min blogg, men inte alla... Får bli båda så länge kanske, tills kommentarer trillar in....!

Katrina & The Waves-Walking on Sunshine

Dagens 7 maj-Spotify
Dagens 7 maj-Youtube


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Vi har också solsken så jag har suttit och njutit en stund i solen när jag var på crossbanan. Gött! Inte för att det syns något på skinnet ännu.... /Mamma

2011-05-07 @ 19:46:28
Postat av: Anonym

Glömde säga att den låten blir man väldigt glad av

:-) /M

2011-05-08 @ 10:06:56
Postat av: Linnea

Youtube, helt klart! Vissa som bor uppe i norrlands skogar har inte sådana moderna saker som spotify..! ;)

Kul idé med dagens låt! Ha det bäst och ta hand om dig! Kram

2011-05-08 @ 11:59:19

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0