Internet

Jag får väl börja med att ursäkta mitt dåliga bloggande, men inte så mkt att göra när det knappt finns en tillstymmelse till internet uppkoppling här ute i skogen. Och det är hårt kan jag säga, man är van vid att ha sin kompis datorn med sig jämt och för att kunna tänka på annat bara kunna kolla på massa sidor elr logga in på fb för att tiden ska gå och man ska tänka på annat. Men inte här. Jag längtar hem så jävla mycket just nu, så det gör ont. Och det spelar ingen roll vad alla säger att det är bara ett år, och ni gör inget speciellt hemma, och ni är så avundsjuka på att jag är här. Men det är ni inte, ni vill inte känna som jag gör dagarna i ändå, ni vet inte hur det är att va utan familjen och vännerna och allt hemma i lite mer än 4 månader, när det längsta man har varit ifrån dom innan är en vecka. Ni vet inte hur himla jobbigt det är när det enda man tänker på är alla man älskar där hemma och det är 6-8 tidazoner iväg och minst en halv dags flyg för att komma dit.. När ni har känt det kan ni säga nåt, och det lär nog inte va samma svar då. Jag VILL just nu bara göra alla dom där vanliga grejerna, gå på Ica och handla, åka på släktkalas, umgås med jobbiga familjen, ha smörgås-kvällsmat eller bara ha myskväll med en av vännerna och en påse lösgodis. Jag vill kunna säga att det är klart jag klarar detta, men det är väldigt svårt just nu. Saknar alla nåt fruktansvärt

Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0