Little too much

Nyligen hemkommen från filmen och den va väldigt mysig :) Skriver en liten kortis bara för snart är det sovdags, ska upp tidigt i morron och ha barnen en liten stund på morronen så h-mor får sig en liten sovmorron. Usch bävar själv för att få barn som ska vakna tidigt o inte vilja somna om... Blä för det!
Funderar över om man ska en "Dagens låt" varje dag och lägga upp här..?! Musiken kan jag ju inte leva utan och lyssnar ju på musik varje dag, så man kanske ska dela med sig av en låt om dagen. Den låten man har på hjärnan och det musik-humöret man är på varje dag! Kan ju bli samma NÅN gång, men med det intresset för musik jag har så ska jag nog kunna variera mej! Plus att det alltid är kul för utomstående om man hör en låt man inte har hört innan och gillar, tycker iaf jag! Så... så får det nog bli :)

Och idag är denna Dagens Låt
Den är med i trailern till filmen och i eftertexten, kollade och snokade såklart upp den nu när jag kom hem!


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Sara

JAAAA - Dagens låt!

2011-05-07 @ 09:00:18

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0