Pausar

Eller egentligen är väl hela denna dagen som en enda paus. Ska väl egetligen ta tag lite i att tvätta alla mina kläder inför resan så det får bli eftermiddagssysslan. Men nu är jag tankad på information från den svenska helgen från fb och har nyss läst ett brev jag har fått, från amerika men med svensk skribent! Tack Kajsa :)
Har skickat och frågat tränaren om det är träning idag också, men har inte fått något svar så det blir nog att jag struntar i den. Vet inte om jag hade gått ändå för min hals mår halvt bra. Torrhostar och lite så. Kunde va för att luftfuktaren i huset inte riktigt funkar sa A. Men jag får väl ta det lite lugnt så det inte blir värre innan vi åker! Tänkte kanske gå på Pirates-filmen i kväll, men det är nån Billboards music award ikväll på TV så det kanske kan va kul o kolla på också. Vi får se vart vägarna bär... ;) Annars händer inte mycket, längtar som bara den till nästa vår/sommar då jag kan åka till crossbanan och andas in gruset och lyssna på brummet, som jag skrev igår på bloggen! Lillebror har dessutom varit och tävlat idag, och när jag pratade med dom igår fick jag flashbacks från förra sommaren när vi va iväg på en liten cross-roadtrip! Det är ju ett liv för sig det, och jag gillar det! Ska allt ta o haffa nån cross-kille så man kommer göra det längre ;) (Så brukar ju många se rätt bra ut också! Hehe!)

Jaja, det va lite av min dag än så länge. Skriver väl sen igen



Hej då alla glada, och dom ledsna om dom vill..!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0