Simple

Rätt ohändelserik måndag, fixade picnic till musicclass då det va typ avslutning. Så va extra länge där, och sen hem och lägga barnen. Och det är ju det goa med att va ledig sådär mitt på dagen för dom sover, jag la mej och sov jag också! Det va jättegött, sen lekte vi lite och skulle gå till brevlådan för jag tänkte att mitt paket kanske hade kommit men inte det.. Vi åt och jag badade barnen och sen busade vi lite och jag va off. Kollade TV och det va den dagen... Har tagit en dusch nu också så man slipper gå upp lite tidigare i morron för att göra det, börjar ju nästan mitt i natten.. ;) hehe, klockan 7!
Rätt enklet liv nu, men samtidigt lite grått och ohändelserikt. Men mer än så orkar man knappt göra en vanlig veckodag, man gör hellre lite mer på helgen.

Jaja, läsa några rader och sen sova igen då!


Hej hej


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0