Sky sox

Det är alltså laget här i COS, inte i högsta ligan MLB men väl ett bra lag tror jag. Det va rätt roligt, trots tiden och det lär blir fler gånger! Familjen ska med i augusti också, då vet ni det med familjen! Innan matchen hade dom fallskärmshoppare som kom rykandes och landade på planen. Dom hade några rökgrejer på alltså, dom brann inte ;) Sen va det blandade aktiviteter under matchens gång som publiken fick va med på och så, och lite tävlingar och maskoten SOX (en FOX, alltså räv). Efter matchen va det fyrverkerier bara för att det va fredag, olika speciella aktiviteter för varje dag när det är match, så på fredagar, alltså fyrverkerier och jag tog det som lite Valborgsfyrverkerier! Här kommer lite blandade bilder från kvällen.











Här håller SOX maskoten upp en skylt där det står AHH då säger man AAAAAAAHAHHAHHHHAAAAA medans pitchern laddar och sen när han kastar säger man...

SWING! För då ska ju baserunnern swinga helt enkelt!
Och när man säger det ser man ut såhär




Här tävlar två killar i att genom att springa idioten snabbast bygga en cheeseburgare typ, ja jag säger då det.. Det finns påhitt för allt här!




Och "vi" vann ju såklart!















Känner mej rätt nöjd med några av dom fyrverkeribilderna faktiskt :) Va det är kul o ha en bra kamera, fast jag skulle ju gärna ha ett bättre objektiv.. Jaja, nu ska jag sova så jag orkar med galej i morron!


Hej hoop i en grop


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Ser fram emot att få titta på amerikansk fotboll! Kul att få se lite fyrverkeri, fick ju inte se det i år heller.... /M <3

2011-05-15 @ 00:53:08

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0