Trött

Jag drömde en konstig dröm inatt och mobilen hade dött så jag vaknade lite efter jag skulle börja jobba av att någon i drömmen sa mitt namn, vilket alltså va Ashley som frågade om jag va vaken! Men dagen va väl lika 'vanlig' som vanligt. Bara att barnen skulle ta klasskort i skolan så vi fick strunta i Gymboree. Satt ute i solen och läste när barnen sov, vilket va väldigt skönt! Samma igår, tog med mej min lunch, datorn, boken och solglasögonen och satt ute på baksidan och hade det skönt en stund :) Va sa ni, hade ni snö hemma elr??! hehe
Sen bakade vi iaf lite chocolate chip cookies och gick till brevlådan. Barnen åt och sen åktedom iväg och jag tog mej till Starbucks och hängde lite. Skulle boka resan hem från NY i sommar så det gjorde jag, men såg nu att jag hade fått nåt mail därifrån som jag inte riktigt fattar, om reservationen inte har gått igenom elr inte..? Så ska väl ringa i morron o se hur det står till, plus kolla upp lite med boende också. Tänk va man gör för lilla familjen! Men så saknar jag ju dom såå också och LÄNGTAR tills den 18 juli då jag äntligen får träffa dom igen efter ett halvår :) Hittade även en efterlängtad film när jag kollade filmhyllan i affären, en som min kära kusin nog aldrig kommer glömma! Men den får vänta tills i morron för jag ska kolla sista programmet av EMS nu och sen läsa ut min spännande bok, och sen är det ju faktiskt natta!


Gårdagens och dagens eftermiddagssyssla, gillar't!




Och här har vi filmen, va säger du om den Ninna?! Har du letat efter den det senaste...? :P

Och tack Sara för dom fina "inte-sakna-Sverige"-artiklarna jag fick, fick mej att le lite och göra att jag kanske kan klara mej utan Svedala lite till ;) haha! Tips till alla för övrigt att läsa, är det så man har det hemma?! En riktig tankeställare, men man vet ju inte mkt annat när man inte har varit ute och sett annat..

Hej hopp
Saknar er där hemma väldigt mycket <3



I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Vilken tur att du hittade filmen som vi saknat jättelänge nu! Den är ju SÅ bra ;) "Mannens" tänder påminner mig om att det är dags att åka till tandläkaren idag! Sov gott! Kram Mamma

2011-05-05 @ 06:21:37
Postat av: Sara

Inte ens när jag skriver från mina hemliga alias (typ, the news anker) kan man lura dig. Du vet direkt vem det är.



En riktig Barnaby/Wallander/Stålmannen/Poirot/Miss Marple där!



<3

2011-05-05 @ 06:51:15

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0