Vart tog den sköna lilla helgen vägen?

Och så va det söndag igen, och ny vecka i morron. Helgerna går undan må jag säga, veckorna också för den delen. Denna helgen har väl gått fort för detta har varit min lediga helg, så man har ju hittat på lite.
Igår skulle vi ju då upp till Denver och kolla på amerikansk fotboll och sen festa lite. Blev ändrade planer kan man säga. Vi åkte upp till Denver, men ca 15 min innan matchen skulle börja så sms:ade kompisen som skulle spela att matchen va inställd för det andra laget drog sig ur för dom hade inte spelare nog.. Vi åkte dit ändå och pratade lite med honom o så, sen följde vi efter honom när han skulle visa ett ställe där vi kunde fördriva lite tid. Vi gick in, gick på toa och åkte igen.. Så kul va det, men vi va hungriga och hade inte lust att göra spelmaskiner o sånt som va där. Så vi åkte till Cherry Creek mall ist och åt och kollade sen på Forever 21. Hittade lite smått o gott som jag provade, men blev snål när det inte satt perfekt så jag köpte inget, och orkade inte kolla så mkt mer heller! ÅNGRAR mej nu att jag inte köpte ringen jag tänkte köpa... Inget att göra åt, men surt. Under tiden hade mer planer för kvällen smidits, så sen åkte vi till Sofia, svensk tjej jag träffade på skolan i New Jersey, och hade trevligt :) Vi fixade oss lite och drack en öl (!) och sen åkte vi in till downtown i Denver och till en club och skakade dom lurviga lite! Mina fötter gjorde ONT sen när klockan närmade sig hemgång, dom små stackarna är inte så vana vid högklackat, och definitivt inte en hel dans-kväll! Efter många om och men kom vi hem till COS igen, efter aningen virrig körning och problem med matbeställning på McDonald för dom andra... Herregud vilken bilfärd säger jag bara.... Runt halv 5 låg vi väl sovklara i sängen, trötta och möra typ! Jag övernattade hos Olja, en annan au pair, och låg och snoozade och fick frukost på morronen innan Ashley kom o hämtade mej. Hemma skypade jag lite med familjen och bara slappade framför Pirates of the Caribbean! Hade fått ett litet brev från en numera hel-svenne "från Florida"! Trevligt, kort och konsist! Innehållet får förbrukas vid ett väl valt tillfälle ;)
Nu på kvällen åkte jag med Olja på bio och såg nya Bridesmades, skrattade antaet gånger, för rolig va den! Helt klar en film man ska se, kärlek, mys, problem och grymt rolig :) Åt några pannkakor när jag kom hem, och sen va det ner-till-mej-gång. Nu ska jag läsa några sidor i min nya bok, innan mina ögonlock faller ihop helt och hållet.

Gänget från igår, hos Sofia



Och här är mitt brev!

Mummy Yummy for my tummy!


Gåd najt


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Kanske är en film för lilla mig, när eller OM den nu kommer till Sweden.... M

2011-05-17 @ 21:58:58

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0