23 november 2010

Har nu tänkt på hur fort detta år har gått, och började fundera på exakt när det va jag matchade med min värdfamilj i USA. Kommer ihåg att det va nu i dagarna. Det va det, den 23 november. Alltså, för exakt ett år och en vecka sen gjorde jag mitt bästa beslut någonsin! Valde en superbra värdfamilj i USA och började ungefär då mitt livs största äventyr, so far! Skriver so far, för än vet ingen vad man ger sig iväg på i framtiden :) Det äventyr jag gav mej ut på har ju gett mej mersmak så än är det nog inte slut på påhitten!
Men asså sjukt att det redan gått ett år, kommer precis ihåg den kvällen när jag satt på Skype, i köket, och jag och Ashley bestämde att vi skulle matcha och jag skulle bli en del av deras familj en och en halv månad senare.


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0