Bonde-onsdag

Började min onsdag med lite bond-arbete, matade katten och lassade ensilage till fåren. Sen infann sig lite kreativitet och jag började såga lite och skala lite grenar på bark. Ni ska få se det jag än så länge har åstakommit och gissa vad jag nu ska hitta på ;) Sen fixade jag mej och åkte till jobbet, avslutade det med att få massage både på ryggen och i håret och dessutom bli kammad en stund. Bra jobb ändå ;) Sen åkte jag snabbt hem och hade 2 klippningar och därefter va denna arbetsdagen över. Ikväll har jag fortsatt på dagens bonde-tema och kollade på Bonde söker fru och sen efterlängtade Carina Berg. Hon är ju för rolig! Och för övrigt hade jag velat bo som Jesper Parnevik, hade inte gjort ont. Inte nånstans faktiskt.


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0