Finns det regler för hur söt man får va?


Idag har jag fortsatt med lite pyssel (mycket pyssel nu, JAG VET!). Sen hängde jag med mamsen till kyrkan och gjorde resten av pensionärsgänget i kören glada! Gjorde väl praktiskt taget succé, all by myself ;) haha, ne men det va lite mysigt, och jag sänkte nog iaf medelåldern X antal år! Och under gudtjänsten va det även ett dop så lite extra mys där med en bebbe :) Under kvällen hade några grannar öppet hus för första adventsmys med glögg för oss i våran lilla by och det va supermysigt! Fick mej ett glas med vinglögg, inte så illa som jag tycker vin är. Men definitivt inte så gott som vanlig hederlig lättvinsglögg, eller varför inte alkoholfri?! Skumtomtar och pepparkakor med grönmögelost-röra åt jag desto mer av :) Och så fick jag hålla våran färskaste medlem i byn, Signe. Asså bebisar, va är det som är så speciellt med dom? Man kan bara sitta och titta och hålla i timmar och tröttnar aldrig! DOM ÄR JU SÅÅÅÅ SÖTA!!!
Finns det regler för hur söt man får va?!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0