Flashbacks

Tänkte jag skulle hitta en bok jag hade när jag va liten om experiment för barn. Vi håller på lite med det på jobbet och kom ihåg att jag gillade den boken och experimenten när jag va mindre. Letandet va dock fögäves. För boken i alla fall. Hittade mycket annat. En hel del saker som man har minnen ifrån sen man va mindre/barn. Jag va verkligen en riktig hästtjej...! En hel påse med bara hästböcker i olika former, och i ännu en påse med böcker va det en del hästböcker och resten sådär lite spännande böcker som Kitty och lite "Fem-böcker"! Letade på massa olika ställen, eller där jag tänkte att den kunde va, men icke. Iofs så va det lite svårt att leta i våran extremt fulla garderob, så det får bli en riktig rens en annan gång. Men så kollade jag lite i min garderob i rummet också och passade på att rensa ur en del. Jag är en påssamlare. Av nån anledning! Man åker och shoppar, 3 påsar ner i 'pås-påsen'. En sväng på ICA, en påse i pås-påsen. En heldag i Ullared, 2 stora påsar i pås-påsen. Alltid bra att ha... Eller ne, jag slängde visst en hel stor plastpåse med plastpåsar idag! Jaja, vidare till att leta i en korg i min hylla. Hittade en reklam plansch från Tele 2, "50 saker du ska ha gjort innan du är vuxen på riktigt"! Jag och Emelie fick sånna när vi skulle fylla 18, tror jag, och nappade då på att fylla i den där. Nu har den legat just där i korgen länge så idag fylldes några fler punkter i! Bland annat att jag har gjort piercing/tatuering och åkt snowboard.



Har ett till inlägg att lägga upp snart med minnen. Emelie, du kommer också få flashbacks!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0