"Jobbig" vecka

Kör en mastodont vecka nu denna veckan. Igår började den med att jobba 7-18 på förskolan och direkt hem och klippa. GANSKA tung i huvudet i gårkväll! Idag har jag jobat 12 timmar i sträck igen, på 3 olika ställen. Plus att jag hann med en timmas träning efter det, mår gott! I morron är det jobb nästan hela dagen, men inte riktigt så intensivt. Torsdag ska jag förmodligen upp tidigt och byta däck på bilen i Timmele och sen jobb hela dagen. Känner jag min kära mamma rätt kommer hon säkert tycka att vi ska med på körövning igen, för att minska riskten för samma "missöde" som förra veckan..! Men det va ju en mysig tillställning, så varför inte..?! Känner att en lugn kväll kan va behövlig, eventuellt med lite skönsång..!? Fredag jobb och en ännu något oplanerad eftermiddag, kan bli pyssel med JAxengren. Lördagen pysseldag med bästa gänget och söndag INGA PLANER!!! Tror jag inte iaf, säkert nåt som ligger och lurar i nåt hörn och som visar sig så småning om! Men, jag jobbar på.
Pengar rullar in..... ;)


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0