Tjejkväll

Jag va uppe tidigt idag och åkte till pappas jobb och va med och krängde mina nya däck, men jag hann dock inte sätta på dom. Eller jag hade kanske hunnit men kände att jag ville va säker så jag struntade i att börja och tvättade istället bilen lite. Light version. Jag skulle väl inte vilja säga att bilen är ren men i alla fall mindre smutsig!
Sen blev det såklart jobb och jag pysslade en del på eftermiddagen, gjorde julpynt att sätta på våra bord. Älskar ju att pyssla!

Igår bjöd jag nära på in mej själv på en trerätters idag också, så efter jobbet blev det snabbt hem och byta om och hämta datorn! Smidigt detdär, ha en kund en onsdagkväll och sen dagen efter få gå på trerätters middag sådär lite spontant :) Gillas! Lär ju dock inte hända på ett tag igen (inte med henne iaf!?) eftersom hon åker till Åre på måndag...! Vi hade väldigt trevligt och mycket skratt och prat, som det SKA va på en tjejkväll :) Mot slutet hade jag en sedvanlig musiktävling (börjar bli klassiskt nu tror jag....!?) och den var nog uppskattad den också. Fullt ös va det iaf..... ELLER?! ;D


Det går maskor kors och tvärs på vilda hemmakvällar som denna..! Haha


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0