Julstämning






Gardinerna har suttit uppe några veckor nu, sen jag kom hem från Ullared närmare bestämt.. Ville se hur dom blev! Så kolla inte för noga på skrynklet, jag orkade inte stryka dom innan jag "test-satte-upp-dom", och nu orkar jag inte ta ne dom och stryka dom och sätta upp dom på riktigt ;) Bara jag som ser ändå ju!
Tycker dom blev väldigt bra, kudden och gardinen ihop. Och anledningen till att jag köpte dom va ju det som står på; Christmas in Colorado! I wish.

Granriset jag har satt in ska få lite pynt det också, och två små hängande hjärtan har kommit upp i fönstret annars är jag rätt nöjd för nu :)


Skriv en kommentar!
Postat av: Madde

Vad mysigt du har det!

2011-11-28 @ 17:55:31
Postat av: Anonym

du har ju fått julfnatt!!!!

2011-11-28 @ 21:35:09

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0