It's Christmas time

Dagen har gått fort och man har hunnit med en del, men inte alls så mkt som jag hade tänkt! Som vanligt har vi skrattat ikapp X antal gånger och alla har ju anlag för pysslet så det har blivit många fina grejer gjorda :) I morron ska jag fortsätta med mera pyssel och sen städa upp för att placera allt pynt lite överallt. Julpimpa kan man säga!
Idag har bland annat detta gjorts;


Mitt första pysel för dagen, ett filthjärta med lite brodyr på.

Ninnas tovade hjärta

Kransdax

Här är min krans, ännu inte "dekad"!

Tror den är färdig så, enkel men julig :) Nu blir salongsdörren lite gladare!

En liten krans, vet inte riktigt än vart den ska läggas. Kommer även en bild senare med deko på.


Ursäktar mitt sällskap för att se så otroligt tråkig ut! Men trevligt hade vi, med eller utan smink!

Allas kransar

Mormors tovade hjärtan, så himla fint med tovad ull. Fina får vi har :)

Här är den lilla kransen igen, nu med ett litet pärlband runt.

Mitt lilla hjärta

Dessa ska bli mer fixade i morron!

Pärlhjärtan för julgranen


Detta var lite av en hel dag med pyssel. Det bjöds även på ett julbord light version och vi bakade 'enkla pepparkakor' och en omgång med "undertidenvipysslar-fudge"!

I morron fortsätter min härliga pysselhelg, ska lägga mej nu så det blir söndag fort :)


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0