Allt handlar om tid...

Ja är inte direkt en helgbloggare, då man egentligen borde ha lite extra tid över. Men nej, det blir inte av. Massa andra grejer man vill hinna med så datorn kommer i andra hand. Igår va det ju iaf som sagt kalas för hela slanten. Inget speciellt egentligen, same old, same old! Men jag gillar det, det är mysigt med släktkalas lite då och då. Idag har jag bara tagit det lugnt, diskade lite och kollade gårdagens repris av Så mycket bättre och började kolla på en film. Sen in till stan och handla lite karramelli till bion vi skulle se senare. Vi hann dessutom en sväng till ishallen och såg en del av Jonatans lags match, innan vi sen åkte till borran. Vi kollade på In Time, en film med Justin Timberlake och Amanda Seyfried. Den handlar om att allt handlar om alla människors tid, tiden alla har kvar att leva. Och det är det allt handlar om, istället för pengar handlar dom med tid. Dom "fattiga" får hela tiden kämpa om att jobba ihop tid så dom kan leva några dagar till, och dom "rika" har flera hundra år på sitt 'konto'. Lite samma som dagens samhälle, bara att där är det pengar det handlar om. Bra film iaf..! Nu ska jag sussa, klockan skulle ju trots allt va en timma mer om vi inte bytt tid! (se där, nu handlade det om tid här också! Tur jag fick en extra timma att leva just idag ;) )

Natti natti


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0