Fest á la Götet

Ja egentligen har jag ju inte prövat det än, men det är ju vad som komma skall! Jag, Sara och Josefine sitter nu och myser medans dom andra kände för att ta en promenad och inhandla lite lördagsgodis. Under dagen som har gått har vi hunnit med en massa redan. Packa och stressa mej igenom en hel lista med grejer som skulle tas med och göras. Pust. Åkte varm och laddad vidare för att hämta Jossan. Sen hämta Stina och vi drog mot storstan. Han med en snutt av julmusik på vägen och irrade sen oss vilse litegranna i jakten på Casa de Sara y Kristin. En med kartan i hand, som funkade sådär, en i baksätet som försökte styra oss åt fel håll och en chaufför som inte visste vart vi skulle men ändå höll humöret uppe trots all körning på spårvagnsspåren. Ja kul va det men det är ju detta som förgyller vardagen ;) Vi hittade till slut iaf och packade ur bilen, och sen planerade vi framtiden en kortis och jag och Jossan åkte till Kajsa på fika. Mycket bra att man kan bjuda sig in så bara, fast i utbyte fick hon ju trevligt sällskap och en klippning! Sen åkte jag och min sällskapsdam tillbaka till Högsbo och nu börjar snart kvällen på riktigt. Vi ska äta och dricka gott och mer uppdatering om vad som händer i Högsbo församling kommer ;)



Trevlig fortsatt lördag på er
(och inte minst mina trogna stalkare Sara och Josefine)


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0