HANDverkare? Jo då

Inga problem med det där inte, mina händer används flitigt och är mina bästa redskap! Jag är en HANDverkare ända ut i fingerspetsarna ;) Hihi va jag är vitsig! Men skämt å sido, jag har nog det "problemet" att det alltid kliar i mina fingrar. Och inte bara fingrarna tror jag, kreativitets-delen av hjärnan också kan jag säga. När jag inte har pysslat på ett tag så sätter det igång, och det behöver inte alls ta lång tid utan pyssel för att dt ska starta :) Och det kan va inom vilket ämne som helst mer eller mindre, klippningar, gjuta, inredning, allmänd pyssel och fix, ta lite kort och göra det på ett kreativt sätt, och så slänger vi på näve med stickande eller hamrande på det. You name it!



Här är resultatet av en veckas stickning!

Ett stycke halsduk och ett stycke mössa, inte lär jag frysa i vinter iaf!

Skriv en kommentar!
Postat av: sara

Myyyys!

2011-10-04 @ 09:27:40

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0