Lugna gatan

Ja det är både mycket och lite på gång nu. Tar det väldigt lugnt fast det är ju lite på gång ändå, en del som ska göras. I morron blir det jobb, vidare ner till det eventuella extra-jobbet och sen hem och klippa och färga. Plus att jag behöver åka till stan och handla inför lite kalajs och det vore ju skönt att ha det gjort i morron. Sen lite mer städning, dammsugningen är ju nästan färdig från i morse iaf! Plus en liten extra grej jag tänkte köra på lördag :)

Idag har jag iaf jobbat också, mötte Jossan och vi tjötade lite efter barnen hade gått hem. Sen åkte jag hem och jag och Elin klippte varandra. Blev kort, men det växer la snart ut igen! (Fortfarande lite sugen på du-vet-vad Elin!) nu har jag myst ner mej i sängen framför SATC, igen :)
GOD NATT


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0