Stickande fingrar

Har inte gjort så mkt idag, men ändå haft fullt upp! Iofs tagit det rätt lugnt men haft "gäster" i form av ett sycke mormor och ett stycke morfar. Mormor kan även räknas in i kategorin "kund", alltså vi färgade och klippte lite idag. Sen lite allmänt häng, jag stickade lite innan jag åkte till affären och mat-shoppade lite och hämtade lilla syrran. Sen packade jag upp mina inköp från gårdagen och bilder på det ska komma, sen.... Gjorde varma mackor med svampstuvning, yummy in my tummy! Sen sa vi sdjö till di gamle och kollade på TV, och jag tog tag i stickandet igen, och vips så är jag numera en halsduk rikare! Mycket nöjd med resultatet, och när jag ändå va inne i stickandet så körde jag på och gjorde en mössa på en timme eller så också ;) (Bilder på även detta ska komma...) Söndagsmys vare här! Men all denna stickning har gjort att mina fingrar känns lite ömma, stickande fingrar i flera bemärkelser?
Nu är klockan WAY PAST bedtime så jag ska helt enkelt lägga mej tillrätta och bjuda in John Blund, i morron är det ju ändå jobb igen. Som tur är efter lite sovmorgon! Hoppas det blir kallt så jag får användning för mina nya grejer...! Fast ne, skriver jag de så blir det la skitväder för det... Fast oj, nu hade jag visst redan skrivit det ;) Övertrött?



GÅD NAJT


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0