Ledig men busy

Jag är inte jätte-busy, men har inte bloggen som första prio just under helgen! Igår efter jobbet kom Ninna och vi slappade lite innan vi åkte in till stan och mötte upp mamma för att äta på kinan. Mysigt! Hem och kolla mellan idol och doobidooodelidooo. Och sen kolla på Sally, en av de bästa serier som spelats in i Svedala! "Ännu en dag i paradiset...!"
Idag har vi gjutit, ätit glass och jag klippte Ninna. Sen åkte jag till affären och handlade med Jossan, sen hem och vi lagade lyxresturangmat och bjöd Lisa och mamma. Potatis med citron och vitlöksmarinerad lax, romsås och parmesanbakad sparris, sug på den ni!! Gott var det, och det va trevligt att laga :) Sen mys framför TVn hela kvällen, bättre kan man väl inte ha det?!

Bilder från idag kommer i morron (idag!?) men nu ska jag kolla färdigt på SATC avsnittet jag har knäppt på, NATTI NATTI


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0