En dagens

Och då blir det allstå en bild från vädret ute idag..!


Hoppas ni ser regnbågen! Dagens väder har varit såå knepigt, ena stunden ösregn och nästa sol, för att sen återgå till regn. Och så bra med blåst på det och lite mer regn. Skönt.
Hoppas på bättre väder i morron så jag kan ta min promenad på morronen som jag brukar på torsdagar...


Svar till Kajsa: Jag körde på vanliga, hittade ett paket med det efter lite letande! Fanns typ 3 paket på en hel hylla med olika modeller och sorter och märken. OB is the shit ;)


Skriv en kommentar!
Postat av: Kajsa

Hahah! Ja jag hittade också OB efter ett tags letande. Men de fanns ju bara i vissa butiker.. :P

2011-09-10 @ 23:20:13
URL: http://taxodilen.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0