En grå ros

Jobbat dagen lång, nästan. Hann pusta och fika lite i soffan mellan jobben en stund på eftermiddagen. Fika gör jag nästan aldrig, om man inte är hos typ mormor och morfar som alltid har sitt 11- och 3-kaffe! Men nu när vi dessutom har varit utan frys har man ju inte ens haft en bulle att ta upp o smaska på.. Har klarat mej rättså bra ändå också kan jag väl tycka ;)

Men hämtade idag in lite mer saker jag gjöt i fredags, tog bild på en av grejerna från fredagen och skålen är sen innan.




Har nu en söt "kudde" att visa också! Och såklart mina fina rabarberblad :)


Nu ska jag läsa och sova, och ladda för långpanna i morron! Veckorna bara försvinner.


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0