Mekar-Mia

Med något smutsiga nagelband och lite tunnare hår går jag nu o lägger mej. Plus att jag är 200 kr fattigare men med en bil som har gått igenom besiktningen, skönt det iaf! Åkte ut till pappa och fixade spolarvätskepumpen som va sönder. Som vanligt får jag fixa det själv och jag tycker ju det är kul, tekniska och fingerfärdiga Mia är i farten igen! Efteråt fick jag jobba ihop till lite av "lönen" genom att städa där ute på firman, kan behövas det..
Blev tidigare idag sugen på lasagne så när jag kom hem skulle jag laga lite mat, men tog o klippte mej lite först. Kanske inte är den mest korrekta klippningen om man kollar igenom den, men hur ofta gör någon det? Förutom om man klipper sig då förstås :) Men det duger när man bara behöver bli av med lite hår i nacken, jag har ju liksom lite kunskap om det dära, klippande alltså, så det funkar med lite fix o trix.
Sen skulle jag ju alltså göra lasagne, men under tidens gång hann jag ändra mej! Vi hade pasta sen igår så gjorde bara en köttfärssås ist och åt den med pastan, minst lika gott, och enkelt!

Nu märks det att man ändå vaknade ganska tidigt i morse, fattar inte att det blir så. Att kroppen liksom ställer in sig efter när man brukar vakna elr så, lite coolt med inbyggd väckarklocka! Jaja, bara lite tankar.. Som vanligt med mej, funderar lite för mkt på onödiga saker ;) Men kul saker om man skulle veta dom! Haha


En vanlig dag hos pappa...!

God natt


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0