Pausunderhållning

Skriver ett kort inlägg i pausen på True Talent som jag kollar på på datorn. Har jobbat i princip heeela dagen, först börja tidigare på förskolan och sen hem och jobba en stund till. Sen fixade jag lite goa vitlöksbröd och kollade på Idol. Uppdaterade mej på fb och nu har jag alltså satt igång TT.

Förresten, tog "skolkort" idag också! Kändes sådär kul som det brukade när man själv gick i skolan och alla va lite extra tillpiffade och pirriga för dess skull :) Och jag har såklart övat nu i flera dagar på hur jag skulle le o se ut på kortet ;) Bara den lilla skillnaden att det va 22 ungar som kollade på alla olika saker och pillade sig i näsan och på varandra och sen duckade elr vände på sig och så denna gången...! Sist jag tog apade vi oss iofs också en del på vårat, men under ordnade former liksom eftersom att vi då själva va 18 år!


Nu börjar programmet igen (ne, det har egentligen redan börjat men jag pausade det.. Men det lät bara så bra att skriva det bara ;) Men hur stor är chansen att man hinner skriva färdigt PRECIIIS när programmet börjar egentligen? Nej, det tror jag inte på!) så nu får jag ta och avsluta!! Nattis


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0