Plugg-snack

INTRESSEKLUBBEN NOTERAR!!

Idag ska vi snacka om pluggar, och inte vilket pluggar som helst, bomullspluggar som alla tjejer känner till. Förmodligen killar också, men det är tjejerna som är in charge för dom liksom! Och för den som ännu inte fattar vad jag syftar på, tamponger.
Det va en sak jag upptäckte i USA, det enda som inte är så där mastodont-extraextraallt-large-ochalltvaddetheter så va det tamponger. Vet inte varför, men så va det. De flesta tamponger va med såndär införingsgrej också, gick knappt hitta "vanliga" utan. Kanske även det pga lathet? Men här i Sverige har vi ju typ dom största som heter 'super' och är kanske 1 cm i diameter, knappt. Men där är den största som en 'normal' här hemma, och heter där då 'super'.

Detta är förmodligen ett inlägg som går till historien för sitt extremt intressanta och viktiga innehåll, men jag kom o tänka på det när jag plockade undan och rensade lite mer bland alla mina väskor. USA finns överallt hos mej numera, vare sig det handlar om kläder, pyssel, elr då TAMPONGER!



Skriv en kommentar!
Postat av: Kajsa

Hahah! :D Jag hatade verkligen tampongerna i USA! Särskillt den där jävla "införings grejen"!! Haha

2011-09-07 @ 11:46:42
URL: http://taxodilen.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0