Tips

Nyligen inkommen från en lite regnig promenad/joggingtur. Men det va lagom mycket regn, inte mer än lite dugg och då är det nästan bara skönt. Det kyler och luften blir bra och fuktig!
Men måste bara tipsa om en grej jag gillar väldigt mycket i träningssammanhang. Som nu när jag är ute och springer eller när jag cyklade häromdagen. Denna är perfekt!


En mp3-hållare att sätta på armen. Man kan ju ha en nyckel eller telefon i den också, men i mitt fall är det mp3 då jag aldrig springer utan musik! Jag vet att den har funnits ett tag, men jag köpte ju min i USA och har sen dess använt den flera gånger. Problemet innan va ju att man antingen fick hålla i spelaren eller så lägga den innanför sport-bh:n.. Sådär lagom smidigt, och snyggt när man ska byta låt...! In o gräva innanför tröjan ;)


Så för den hurtige musikälskaren, köp en!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0