Lördag

En lördag på crossbanan. Denna dag körde 3 olika klasser, de minsta på 50cc, 65cc och sen 85ccG. Dom minsta är ju så söta att kolla på, knatar runt på banan och slirar runt och så är spåren i banan lika djupa som deras små hjul så dom kör ju på i fullgas hela varvet runt typ för att inte fastna i sanden! Låter som en bisvärm har släppts lösa på banan ;) Dom stora händer det ju lite mer grejer med, dom går fortare och hoppen blir ju såklart högre, det vill säga att dom över huvud taget lämnar marken, som dom små typ inte gör! Haha





Ser ut såhär en hel del...!




Ögonkontakt?! HÅLL KOLL PÅ VART DU KÖR!


Bra väder va det iaf, nästan hela dagen


Och såhär blir en del bilder.. Huvudsakligen blir dom flesta bra, men innan man har fått in tekniken på stället man förflyttat sig till så kan det bli lite såhär!




Och sista bilden är på duktige hemmaåkaren Linus som totalt blev 3:a tror jag!


Lördagen fortsatte sen med lite fix otrix med diverse småsaker på banan, hjälpte till lite i kiosken och sen grillade vi och drack lite gott på kvällen. Blev tjatad till att prova whiskey, trots att jag sa att jag inte gillar det, men det hjälpte inte att jag fick "expertråd" om hur man skulle dricka det för att det skulle bli "gott". Det blev inte godare för det..! Men sen snackade vi om diverse olika samtalsämnen och det va väldigt trevligt hela kvällen. Provsatt i "den lilla blå" som ägaren så fint kallade den. En blå, inredd skåpbuss helt enkelt! Sen gick jag och pappa tillbaka och jag sov kass den natten för jag sov nära en pappa som snarkade som en gorilla... Och när han inte snarkade andades han så högt så fönstren skakade, typ. Men men, några timmars sömn blev det nog ändå.


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0