Idag är en stor dag

Jag, denna blonda virrpannan som skriver lite för sällan men ack så trevliga inlägg här på bloggen, är ju ingen direkt kaffeälskare som många vet. Te skulle jag aldrig kunna få för mej att dricka heller. Men vet ni vad, kära lilla läsarskara? Today was THE day. Jag drack kaffe! På riktigt. Typ.... Mjölk med kaffe kan man säga. Och en gnutta socker, kanske. Man kan säga latte och då blir det ju helt plötsligt mer ok. MEN, det var kaffe! Ett steg mot att bli (mer?) vuxen? Något jag iofs ändå vet att jag aldrig kommer bli! ;) PLUS att jag nu på kvällen tog en till mugg med mjölk och kaffe. Jösses, vart är jag på väg?!

Ni förstår ju, det är stora nyheter eftersom jag delar med mej av det här på min blogg. Det är ju ändå inte varje dag det blir SÅÅ stora nyheter här ;) (Jag känner att jag har sackat lite det senaste..?! Ska försöka bättra mej.)


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0