Mitt i Gällstads skogar

Lägger bara ut några bilder, både för att det finns sjukt många att välja på plus att jag inte vill lägga ut bilder på sånna som inte vet om att dom är med och jag inte känner..!

















Vi hade en helbra dag ute i skogarna i förrgår på Gällstá Milen! Sen hängde vi lite på after walken och sen hem till mej och hämta ombyte och vidare till Stina och duschade lite och blev riktigt "låga" av allt traskande och all frisk skogsluft! Kan ha berott på det faktum att man inte hade ätit nåt direkt på hela dagen heller och att man kanske eventuellt intog lite öl osv...! Men efter lite segt fix gick vi till Axel och hade efterhäng med några andra slöa goingar :) Kvällen kändes som den hela tiden var några timmar före men vid halv 1-1 gick vi hem till Elin och sussade sen gott resten av natten!
Igår åt vi frukost på Torgstallet och jag och Elin hängde sen på Bar Prego med Kristin i nån timma innan vi åkte hem till mej. Sen blev det slapp resten av dagen, en liten powernap satt fint där på eftermiddagen!
Tack alla för en go helg :)


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0