Hårresande

Helst skulle jag ju vilja att själva proceduren mellan att gå från mörkbrun till platinablond går fortare än vad den gör. Att man liksom tycker att det kan låta lite logiskt. Nu VET jag ju att fallet inte är så. Det låter inte alls logiskt i mina yrkesskadade frisöröron! Idag prövade vi även teorin i praktiken. Funkar ej heller där.
Gick från mörk brun med lite röd ton. Till ful pissgul. Vidare mot resultatet nu. Charmig champagne. Typ... Inte världens mest smikrande färg, men den är bättre än den innan och får sitta tills nästa färgning..!

Den snygga gula färgen jag fick först. Speciellt snygg med den ljusa botten!


I detta nu ser det ut såhär, något nermattad gul med lite mer jämn färg. Dessutom osminkad och med tandborsten i högsta hugg. Det duger för en experimenterare!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0