Precicering

Efter Felicias kommentar om det inlägg jag skrev om att 99 pers hade gift sig i Tranemo så kände jag att jag kanske var otydlig, eller?! Här är den sköna kommentaren!

"För visso är tranemo ganska inavlat, men det finns faktiskt möjlighet för dem att åka utanför tranemo och hitta sig en partner också... Tro det eller ej, men utvecklingen går framåt! Heheee"

Ja tro det eller ej, men jag menade ju inte själva mängden folk som gift sig, utan just det exakta antalet! Hur kan just 99 pers gifta sig, det borde ju vara ett jämnt tal om det är två som gifter sig!?! Haha, dagens i-landproblem ;)


Skriv en kommentar!
Postat av: felicia

nu är det jag igen.... jag menar att det kan vara 98 st par från tranemo, plus en från tranemo som gifter sig med någon som är från en annan stad, typ UC. Då har ju 99 pers från just tranemo gift sig, fastän 100 personer blev det jämna antalet du söker efter! :D har jag fattat rätt?

2012-02-26 @ 13:51:26
Postat av: felicia

Rättning: 98st personer i 49 par* Det 50e paret bestod alltså bara av en person från tranemo och en person någon annanstans ifrån :)

2012-02-26 @ 13:53:07

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0