Bättre sent än aldrig!

Kände att jag kunde berätta lite vad vi gjorde på nyår, det har inte varit nåt alls om det!
Jag började med att färga hpret på Lisa, sista timmarna i salongen för det året! Sen skulle jag åka och handla lite mat och grejer till kvällen, blev till att åka till stan för det. Lilla affären i G-town hade stängt en liten stund innan jag kom dit... Sen städade jag lite och Stina kom. Då började vi fixa med maten så den skulle va nästan färdig när Elin kom. Jag fixade mej och sen satte dom andra sig till bords medans jag satte ihop förrätten. Det blev Räkcocktail med sting! Den blev god och tjejerna åt med god aptit, även om en hade svårt för att sluta tjattra och äta ;) haha
Sen serverades potatisgratäng och stekt ytterfilé med en sallad, smaskens det också! Som vanligt blev det massa prat och skratt, oundvikligt med oss! Vi smälte maten lite och jag serverade sen en supergod Dumlemousse som blev lite av en favorit till dessert tror jag nog! Tiden bara sprang iväg så efter desserten packade vi ihop oss och gjorde oss redo för att åka ut i skogen för lite fest. Blev en lite sightseeing först mitt ute i skogen när vi körde fel, men humöret va ändå på topp :) Väl där kände vi oss som aningens uttittade objekt som inte riktigt hörde hemma i den blandade skaran av människor som va där. Massa raggare och rocka billy människor! Men vi dansade och hade roligt ändå och firade in 2012. Frammåt småtimmarna gav vi oss av hemåt och jag gick nog och la mej runt 3-halv 4.
Tackar mina kära Elin och Stina för en rolig och mysig kväll!





Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0