Det spökar på bloggen

Håller på att fixa med maj månads inlägg, men det vill sig inte riktigt och spökar med bilderna så jag ska försöka i morgon förmiddag igen. Hoppas det har rättat sig till då så det funkar som det ska. Har för övrigt idag tagit det lugnt. Vi va på kalas hos mina kusiner som fyllt år och sen direkt till Jonatans hockey. Han spelade bra men dom förlorade tyvärr.. Sen åkte vi hem och åt lite och eftersom jag inte hade mycket planerat för kvällen så hängde jag och Lisa med när pappa skulle spela hockey bockey (?). Rättså bra underhållning det där! Ett gäng med grabbar/gubbar som lattjar lite på isen, och en del som inte har ett förflutet som hockeyspelare typ glider omkring som en stabil variant av Bambi ;) Där vanns matchen och det va en rätt nöjd pappa som sen slängde sig i soffan!

Nu har jag skrivit av lite recept och halvtittat lite på TV och tänkte jag skulle sova, lite tidigare än de senaste 2 nätterna när jag inte somnat förrän långt efter midnatt. Helt utan anledning, bara inte trött. Vilket jag blir väldigt trött på, att INTE VARA TRÖTT på kvällen när jag ska sova! Men nu ska jag stänga av datorn och ta fram min bok, för då blir jag alltid trött!

Mycket sömnigt snack, GOD NATT! ;)



Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0