Jag vill röra på min kropp

Det var visst inte så lätt att hitta den andra låten jag ville ha med... Typiskt, den är ju så bra! Och en sådär kitchig melodi också, som bara gnager sig fast i hjärnan och vägrar sluta irritera! Klart man har rörelser till också, SJÄLVKLART! Men dom etsar sig inte fast riktigt så hårt.. 
Men här kommer den iaf, fast vi har två verser till när man smyger tyst på tå och sitter lugnt och still också!


Jag vill röra på min kropp


Jag vill röra på min kropp för det är så härligt!
Jag vill röra på min kropp för det är så härligt!

Klappa, klappa händerna, klappa, klappa händerna
klappa, klappa händerna, klappa händerna.

Jag vill röra....

Stampa, stampa med en fot, stampa, stampa med en fot.
Stampa, stampa med en fot, stampa med en fot.

Jag vill röra......

Hoppa, hoppa runt omkring, hoppa, hoppa runt omkring
hoppa, hoppa runt omkring, hoppa runt omkring


                                          Källa


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0