Jordskred

Med Emil kom blåsten och regnet.. Damn you Emil, som bara kommer och våldgästar festen och sen bara drar utan att hjälpa till att städa upp det du har stökat ner! Jag som brukar sova som en sock vaknade en gång igår natt av att det blåste som attan, trodde ju nästan jag skulle få fönsterrutan i sängen vilken sekund som helst! :S Men jag klarade mej utan glas i sängen och avfluget tak. Dock kändes det när jag gick ut senare på dagen att Emil, förmodligen, va på efterfest nånstans här i närheten för det blåste fortfarande bra. Och dessutom hade han lämnat en liten glad överraskning efter natten. Våran väg till huset, en av dom 2, hade rasat en halvmeter ungefär som en sträng nerför hela vägen. Den va inte så djup hela vägen, men mellan 10-50 cm djupt ungefär och heeela vägen ner till asfalten. Där även det som rasat låg, nedflutet i diket med allt regnvatten.



Här är vägen....!

MEN, Emil fixade oss en pool. Alltid nåt


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0