Juli 2011, Colorado Springs

 Juli blev plötsligt den längsta månaden, iaf den med mest bilder! Men jag är av det slaget att jag älskar att ha minnen i form av bilder. Varje litet moment ska helst finnas med på kort för att man senare ska kunna titta på bilderna och komma ihåg allt och lite till av det man har gjort! Allt man kommer ihåg ändå, och alla detaljer därtill :)

Här kommer den sista delen av juli, den som spenderas i Colorado Springs. Mitt andra hem.







Bilder härifrån fortsätter, men det hinner slå om till augusti innan man hinner tänka så lika bra att samla resten där!


Skriv en kommentar!
Postat av: Emelie

Mia!! Jag är i desperat behov av att få receptet på den där mintkladdkakan du bjöd mig på du vet! (:

2012-01-20 @ 21:17:18

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0