Juni 2011, andra halvan

Här kommer resten av juni, när man kom hem till det lugna vardagslunket igen. Inte så himla mycket händer, förutom att jag där någonstans i slutet bestämmer mej för att åka hem och därmed avsluta livet som au pair. Ett beslut jag både ångrar och inte ångrar. Just då var det det enda jag ville med hemlängtan och diverse, men nu hade jag ju gärna varit kvar när vardagen här hemma är som vanlig mellanmjölk igen. Det visste jag redan då att jag skulle längta tillbaka, men jag vet också nu att jag förmodligen inte hade mått så mkt bättre av att stanna heller. Jag åker tillbaka snart istället....! :D


Ana åker hem till Mexico

Jag är bruuun.... Skillnad från nu, typ.

Jag och kiddosarna och Irena och hennes Wyatt hände med våra kompisar på zoo:t

COS







Gör potatisgratäng från en låda.. Only in America


Hänger en del i Splash park:en

Snackar med en härlig smålänning!

Är på PPIHC, Pikes Peak International Hillclimb och gör min pappa enormt avundsjuk!

Ser kändisar i annars ganska kändistomma Colorado Sprins, och när det ändå är en kändis kan det ju va en bra sådan.. Paul Walker från Fast and Furious-filmerna, rätt snygg liksom!

Får leverans från Sverige, i form av min kära Pippi-tröja och den nyaste chokladen :)


Annars spenderade jag så mycket tid som möjligt med min underbara värdfamilj sista dagarna innan jag skulle hem.


Skriv en kommentar!
Postat av: Ellen i Colorado

HAHAHA, undrade vem tjejen var på bilden där i mitten som såg så LOJ ut och såg ut som hon kollade i kors, insåg snabbt att det var mitt rum och troligen JAG på bilden..hahaha

2012-01-12 @ 23:36:57
URL: http://esfc.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0