Mätt med inslag av huvudvärk

Idag har jag haft en dag med allmänt frisörande. Åkte först till Borås och handlade lite färg och produkter, och även lite mat. Sen hem och plocka av diskbänken innan en hel eftermiddag med klippningar satte igång. Så runt 7 var jag färdig för dagen, i salongen. Jobbet fortsatte i köket då jag lagade lite mat. Närmare bestämt lax med potatis och romsås. Satt inte fel kan jag lova :) Hade dessutom gjort i ordning efterrätt, ett nytt experiment! Maten fick smälta lite och sen klämde vi i oss ett glas med mousse. Eller knapp, det tog emot i slutet så va så ofin (får man va när man själv har gjort det ;) ) och lämnade lite på botten. Idag gjorde jag två olika mousser som sedan serverades ihop, de var smaksatta med lakrits och citron. Det var väldigt gott ihop, både salt och sött och lite syrligt!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0