Lördag

Igår var en lugn dag. Hängde med Elin till Borås som sällskap och köpte mej spontant en kofta och ett 10 krs nagellack. Vi lunchade med Emma och begav oss sen hemåt igen. Väl hemma fixade jag håret på båda brudarna och sen kom några till och vi åt taco, drack öl (jag, dom andra drack vin!) och spelade lite spel. Sen gick vi ner till bowlingen och körde en vända, det började sådär men jag vände och spelade sen rätt bra! Takterna sitter i från USA ;) när vi kom tillbaka satte vi på musik, och körde några timmars höftrullande dans för att försöka få igång Elins stela höfter! Fick sådär, men iaf framåt :D (idag har hon träningsvärk!! Haha)
Idag har jag lunchat med Louice och fixat Elins naglar. Ja, det är väl det mesta jag kommer uträtta idag!

Ha de gött


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0