12 dagar

Sen sitter jag där i New Jersey och mitt äventyr har börjat! Just nu så är det mycket tankar som snurrar. Jag är laddad, känner att det ska bli så kul. Och just nu så känns det som att man kommer klara sig lite utan hemlängtan, men det är nog omöjligt! Hoppas bara att det är så fullt upp så man inte riktigt hinner tänka nu i början, det vore skönt! Men de flesta förberedelser börjar bli klara. Det är arbetet kvar, men jag tycker ju sånt är lite kul så det ska man nog hinna med på en dag :)
-Banken har jag pratat med och mitt nya visakort har kommit, ska aktivera det och lämna in papper om fullmakt till mamma och pappa+växla pengar.
-Visumet är hämtat idag.
-I morron ska jag köpa 'transformator'
-Jag har faktiskt tagit fram mina första kläder att packa också!

Ja det är ju en del kvar, men jag har lite tid kvar också. Kan nog bli stressigt det sista ändå så klart men jaja, iväg kommer jag väl iaf :)

Har förövrigt förgyllt mitt hår lite idag igen, syns ytterst lite, men man får väl se om nån märker nåt ;) Det va inte meningen att håret skulle lysa av färg heller så, det är nice.

Nu ska jag nog slänga mej i min sköna säng och drömma mej bort!


(en sån här skulle man ha haft när man va liten, såå mysig :) )

I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0