Småländs Thaisoppa

Låter lite knasigt, men det blir det till middag idag ;) Jag sitter och väntar på att denna uppenbarelse ska bli färdig att intagas i ett litet hus i Lutarp, Småland! Jag är alltså hos min kusin Ninna och ska väl jobba här lite i eftermiddag. Väntar också på moster som ska blir klar på sin massagering. Sen kommer hon väl och kräver både mat och klippning och då är det väl bästa att lyda för annars åker man väl på stryk ;D hehe



Moster och Miranda, om jag inte har helt fel!

Blåsväder en höstdag i Lutarp

Roligt uppe i Kaknästornet i september

Jag och mamma i STHLM (fint att den lilla tjejen klämmer lite på lejonet)


Kusin

Snygg som få :)

Nu är soppan och det tillhörande brödet färdigt och jag är hungrig så nu får inlägget va slut!

Pussokram


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0