Världs-champinjon

Lite senare än alla andra, men som man säger; bättre sent än aldrig! Jag kollar nu på denna veckans avsnitt med de Svenska Hollywoodfruarna, och det är ju rätt kul! Anna-Nicole Winter som är med har gjort en film, och i den filmen är det med en annan tjej/kvinna, som är en världs-champinjon :D Det låter ju lite spännande fakitskt måste jag säga! Hon har tydligen vunnit någon gång i ett världsmästerskap i boxning, och därifrån har hon fått titeln världschampinjon i boxning, GRATTIS till henne!


Uppdatering: Fortfarande har inga av familjerna försvunnit från min profil så inga nya familjer kan kontakta mej..

God kväll, min lilla läsarskara


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0