Resultat

Resultatet av dagens arbete är en lite mer fancy vägg med tre hyllor rikare, smått torra händer efter inte allt för skonsamt skurmedel och en ren och fin butik i Timmele! :D


Fint med nyuppsatta hyllor

Lite finare med lite möblemang på också, nu ska det bara fixas bilder att sätta i ramen.

Här är mina fina verktyg som jag använder när jag ska leka snickare! Och inte bara är dom fina, hammaren är VÄLDIGT finurlig också. Det är inte bara en hammare, den kan förvandlas till 4 skruvmejslar också! Fatta, vilken grej liksom ;D vet inte om den sista skruvmejseln riktigt kan kallas för just skruvmejsel, snarare är den nog bättre som tandpetare! Haha




Här är också en bild på mina stämpel/tuschpennor som jag gillar SÅÅ :)

Nu ska jag bädda ner mej ordentligt och ladda lite inför morgondagen, ska på intervju i Värnamo och sen till kusin i Svarttorp och sova över.

Peace


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0