Surprise 1

Vilken vecka! Den har varit helt kanon. Inte såå speciell men ändå speciell :) Vardagarna var ganska vanliga, förutom att jag fyllde 20 i onsdags och det firades med tårta såklart. Men förra helgen var fullt uppbokad, det stod dop, sigges och röstning på schemat. Till att börja med blev det inte bara ett dop utan, som vi misstänkte(!), även bröllop! När dom skulle gå in i kyrkan började bröllopsmarschen spelas och alla blev typ helt chockade och tysta och tittade på varandra och brudparet som kom gåendes längs gången följt av faddrar med dopbarn! Erik, som skulle döpas, gillade inte riktigt orgeln så han skrek så mkt att Petra fick ta honom(the mum and bride)! Det hela var väldigt mysigt och fint och roligt, inte ofta man går på bröllop ;) Efteråt firades det med släkten och jag gossade lite med min söta, nydöpta kusin! MYS! 

Bröllop

Dop

Nygifta, och dom ser ju ganska nöjda och glada ut!
 
De små fina brudnäbbarna

Eftersom vi inte hade förberett med ris till kyrkan fick det bli vid festen ist!



Erik va inte riktigt på humör....

Men efter att ha gått runt lite så blev det bättre :) hur söt är han inte!? lik sin kusin tror jag allt..!




Efter bröllop och dop-fest åkte jag till Sigges med Elin, Linnea, Sara och Stina och vi hade jättekul!
Elin höll på att villa bort sig i Gislaved på vägen hem bara, men jag fick leda henne rätt och det gick till slut bra ;)


I onsdags fyllde jag ju som sagt 20. Jobbade mellan 7-15 och åkte sen hem och fick göra tårta. Farmor och farfar kom och jag fick lite presenter och vi åt lite grillad korv o så, en helt okej födelsedag :)


Min goda tårta

Presenter från Jonatan..!

Lisas present

Örhängen från farmor och farfar+ pengar



Såhär ser en tokig och glad 20-åring ut





Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0