Drygt

Kör på ett mobilinlägg nu igen, sitter nämligen på flygplatsen och väntar för flyget är sönder och allt är alltså försenat. Nåt tekniskt problem och man vill ju inte lyfta då, men samtidigt bara hem. Det va jobbigt att säga hej då till Jossan och veta att det är så långt tills vi ses igen. Och det har varit så himla roligt att va här och att se hur hon har det och allt. Men samtidigt så gjorde det ju att man vill leva hennes liv lite, med så många nya vänner, närheten till alla vänner och att det hela tiden är massa skoj på gång. Jag trivs ju jättebra också men det är två helt olika liv. MEN jag längtar hem också! Jobbigt att vilja dra åt så många olika håll på samma gång.. Nu ska jag läsa lite till och hoppas att vårat nya flyg blir färdigt snart. Nästa inlägg hoppas jag kommer från Colorado :) Puss o kram saknar er massor

Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0