Cowboys and Aliens

Gjorde lite shopping på Target och fick med några fynd! En väska, ett par skor, byxor jag ska ha i salongen för ca 50 kr, och lite smått o gott :) Sen gick jag hemmåt och vi åt lunch och sen lite skype med farmor och farfar. Och efter det blev det några sköna timmar i poolen.

Va bara tvungen att lägga upp denna bilden på hur Jonatan fick sova denna första natten här nere i COS. Det fanns inga extrasängar lediga för denna natten tydligen så vi gjorde en egen säng på golvet av våra tjocka överkast och filtar och lite så!


Här har jag och Lisa precis ätit lite blå sockervadd. Det finns i vanliga affären här och ligger en färdig klump i en liten påse!

Resten blir poolbilder från eftermiddagen!



Hämnden är ljuv...

Och så brukar vi kasta massa boll och busa o slänga oss, KUL!






Färdig att gå och äta


Och efter att ha fixat i ordning oss lite o duschat o diverse så gick vi och åt och efter det till grannen, stora biosalongen! Jag och Lisa skulle kollat på Friends with benefits men tydligen fick man inte se den om man va under 17 år utan en förälder med.. Idiotiskt.. Men då gick vi med pappa och Jonatan som skulle kolla på Cowboys and Aliens. Den va ju en ok aktionfilm, men jag själv är ju ingen direkt aktion-fan så va lite besviken över att vi inte kunde se den andra ist!

Nu är det god natt, och i morron blir det Aspen förmodligen :)


Natti


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0