1 månad

Kan för övrig inte fatta att det igår va en månad sen jag åkte, nån mer som tycker det har gått FRUKTANSVÄRT fort?! Helt jäkla galet att man har varit här i 4 veckor redan. Jag vet ju att tiden alltid går fort men...! Det här året kommer ju snart va slut och innan jag hinner tänka sitter jag väl på flyget hem, vill inte ens tänka på det än! :) Jag trivs för bra för att åka hem än, jag kom ju förbaskemej rätt nyss ändå!
Bara en liten tanke nu på kvällskvisten.. För övrigt har jag varit sjukt nysig idag, har kört på nyser mest vinner, fast jag tävlade nog bara mot mej själv. Riktigt irriterande att det kliar i näsan typ hela tiden..
Dagens I-landsproblem..! :D

Hej


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0