Kvällsunderhållning

Firade min första månad här med att göra lite äkta svenska pannkakor och goda blev dom, det går nog knappt misslyckas med pannkakor :) Britton åt och ville att bara jag skulle göra min specialare, en klick sylt och en klick grädde, sen blanda det på pannkakan och rulla ihop den på ett speciellt sätt med gaffeln och sen skära den till små rullar typ! Det blev en hit, Ashley gillade också och jag blev helt proppad efter :) Det är svenska pannkakor det, inte bara massa luft ;) Sen diskade jag medans Ashley badade och nattade och sen kollade vi på Grey's. Började kolla på det spännande programmet efter och pratade en kortis med Jossan, och såg sen slutet också! Nu har jag sorterat, vikt och hängt in mina nytvättade kläder i garderoben igen. Smidigt när man bara kör in all sin tvätt i maskinen på en gång, väntar...(kollar fb och pillar navelludd) byter till torktumlaren, väntar....(skriver ett inlägg på bloggen och klipper tånaglarna, typ!) Asså nu va jag lite ironisk för den som inte fattade det....(kollade faktiskt fb och bäddade två sängar, bl.a..) HA  HA  HA...! Strunt samma..

Kocken


Storätaren


Småätaren

Nu ska jag introducera er läsare för mitt/mina nya inköp;

Ett par sköna tofflor (Jossan, det är alltså ett pör goa töfflär! :P )

Och här kommer en bild på min kvällsunderhållning efter blogginlägget

Skriva några rader i min dagbok, måla "ihop" mina naglar lite och sen läsa i min chic lit!

Här kommer för övrigt en liten uppdatering på mitt fantastiskt vackra knä, kan inte mer än skratta! Det är ju så typiskt mej att få sånna blåmärken, tur att det inte är sommar iaf :) Fick ju ett härligt blåmärke förra sommaren också, dock orsakat av min snälla pappa.... :@, som tydligen ville hjälpa mej med att på ett snabbt sätt få stopp på bollen när vi spelade brännboll. Ganska effektivt må jag säga, eftersom bollen kom i tusen knyck när han sköt och så sa det tjoockk mot mitt knä, och bollen åkte nog inte så mkt längre efter det tror jag :) 


Hej o hå, jag kämpar på! Men i morron får jag lite sovmorron eftersom jag ska ta hand om barnen själv i morron på kvällen, ska bli skönt!

I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0